Re: pisk , zasilacz .. nie..dysk? oklepane :}

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 06:46:51 MET DST

(...)
> wiec wychodzi na to ze to dysk.. ale bardzo to dziwne , bo miesiac temu
> kupowalem identyczna barakude , i nic nie piszczalo.. no i ponaddto
> zauwazylem juz tutaj poruszana sprawe, tykanie dysku w stanie bezczynnosci
>
> pytanie wiec moje - ktos ma podobne doswiadczenia z barakuda?

Moja Baśka VII 60GB tez od niedawna piszczy - od momentu włączenia kompa, do
mniej wiecej uruchomienia systemu. Potem raz na jakis czas lekko zapiszczy,
ale wkurza mnie najbardziej to na starcie. Komputerek wyciszony, wiec byłoby
wszystko super, gdyby nie to:(
Moze ktos ma jakies sugestie poza smscan.exe, bo nie za bardzo wiem, jak go
odpalic bez dyskietki (nie mam flopa) - system XP z NTFS.
pozdr. Sebek