pisk , zasilacz .. nie..dysk? oklepane :}

Autor: mateosh (mateosh_at_o2.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 05:28:09 MET DST

witam , prolem nastepujacy

nowo zakupiona barracuda 80gb 7200.7 , po kilku chwilach po starcie zaczyna
cos piszczesc , jest to na granicy slyszalnosci i nie jestem w stanie
namierzyc zrodla pisku. pisk pojawil sie z chwila wlozenia barakudy , sa
dwie mozliwosci - albo dysk , albo przeciazony zasilacz (uprzednio mialem
ibm'a 40gb , i bylo wszytko ok)

podejrzewajac zasilacz wyjalem z komputera wszytko procz dysku , zasilacza i
plyty glownej , obciazenie minimalne , pisk jest nadal

wiec wychodzi na to ze to dysk.. ale bardzo to dziwne , bo miesiac temu
kupowalem identyczna barakude , i nic nie piszczalo.. no i ponaddto
zauwazylem juz tutaj poruszana sprawe, tykanie dysku w stanie bezczynnosci

pytanie wiec moje - ktos ma podobne doswiadczenia z barakuda?

pozdrawiam