Re: Problem: Duron 1400 na Asusie (dlugie)

Autor: xajorkith (xtf_at_o2.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 14:40:46 MET DST

> jeszcze Via Hyperion mam nadzieje masz. Wydaje mi sie, że conajmniej
> tysiąc powinno być więcej. Jak komp stanie sie stabilny zaczniesz sie
> nad tym zastanawiać;]

A moe to bylo jak obnizylem taktowanie do 1050? Sprawdze jeszcze. I pytanie
ignoranta: coz to ten via hyperion? Bo ja zainstalowalem tylko to, co bylo
na plycie do mobo. Czyli 4in1. To to samo?

> Skoro napięcia sa w normie to bym aż nadto nie dramatyzował. Chieftec
> 360W to dobry pomysł. Sam taki mam i żadnych problemów. Ale sprawdź
> jeszcze inne elementy zanim zdecydujesz sie na jakiś wydatek. Weź
> odłącz napędy, pożycz pamięci od kogoś i sprawdź czy dalej sie wali

Nie bardzo mam od kogo, niestety... Ale rzeczywiscie - poodlaczam wszystko
co jest zbedne do dzialania systemu i zobaczymy.

Dziekuje za pomoc!

X.