Nagrywanie a przydzwiek

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 14:27:06 MET DST

Witam serdecznie !!!
Mam nastepujący problem, chciałem nagrać dźwięk z wieży Sony, z
wyjścia słuchawkowego (niestety innego ta wieża nie ma) podłączonego
do karty muzycznej VIA AC 97 przez wejście liniowe. Oczywiście
przygotowałem odpowiedni kabel, który sprawuje się dobrze na innym
sprzęcie i innym komputerze (nie powoduje zakłóceń pomimo 5m
długości). Jednak w opisanym wyżej wypadku niestety borykam się z
przydźwiękiem sieciowym. Z tej wieży Sony a właściwie z jej wyjścia
słuchawkowego ktoś już nagrywał dźwięk na CD recorder i było wszystko
OK. Nie wiem w czym tkwi problem, skoro kabel jest OK... Może ta karta
w kompie jest taka badziewna? Nie jest to jakaś 6-cio kanałowa, komp
ma ok 2 lat. Mikrofon na tej karcie nie działa wcale... Mam słaby
dostęp do tego kompa ze wzgędu na dużą odległosć więc proszę o jakieś
sugestie jak to rozwiązać. Przepraszam za crossposta ale nie wiem czy
to problem "pecetowy" czy czysto elektroniczny...

--
Pozdrawiam
Jarek