Re: Problem: Duron 1400 na Asusie (dlugie)

Autor: xajorkith (xtf_at_o2.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 13:26:08 MET DST

> Jaki? Może podaj napięcia z Biosu?

Napiecia byly w normie. Specjalnie patrzylem. A zasilacz to codegen 400w.
Moze to jego wina?

> Wynik niezbyt imponujący jak na 8500

Zauwaz, ze 1. przy procesorze duron 1.4_at_1.4 2. Radku 8500LE
cpu250/pamiec240. A jesli malo, to ile powinno byc i dlaczego nie jest?
System czysty, DX9, Catalisty 3.6...

> Skoro wszystko jest letnie to sie nie przegrzewa. Zacząłbym od
> zasilacza, potem kolejnych części. Włącz windowsa i zapuść np. Prime 95
> a potem jeszcze jakąś gre. To spowoduje spore obciążenie zasilacza.
> Posprawdzaj też czy wszystko jest dobrze popodłączane. A potem zostaje
> ci wymiana kolejnych elementów kompa.

Uch. Oby to byl zasilacz. I tak pojade kupic nowy, bo troszke sie obawiam o
sprzet. Czy chieftek 360W to dobry pomysl?

Pozdro,

X.