Zasilacz Chieftec - czy taki dobry?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 13:01:07 MET DST

Cześć,
trafiłem na test zasilaczy na benchmark.pl
http://benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003/strona-1.html
Znajduje się tam m.in. test napięć
http://benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003/strona-9.html
Zdziwiło mnie, że właśnie zasilacze Chieftec najbardziej się
zbliżyły do dopuszczalnej granicy napięcia dla 3,3V.
W artykule błędnie przyjęto tolerancję 5% dla tego napięcia,
powinno być 4%. Zatem Chiefteki są już na samej granicy.
Czyżby one nie były aż takie dobre, jak się powszechnie
uważa? Dlaczego dowiaduję się o tym dopiero po zakupie
Chiefteca???

Pozdrawiam,
Artur