Re: Problem: Duron 1400 na Asusie (dlugie)

Autor: xajorkith (xtf_at_o2.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 11:47:27 MET DST

> No to wydaje mi się że czeka Cię metoda "macajewa" czyli odpinać,odłączać
> ewentualnie podmieniać( ram , procek, grafika) po koleji następne
> urządzenia.

Malo to atrakcyjne, bo nie bardzo mam skad brac substytuty...

>Jeśli w biosie nawet następuje zwis to super, bo nie będziesz
> musiał sobie zaprzątać głowy czy to nie jest jakiś pasztet z systemem . W
> ten sposób odnajdziesz uszkodzony element.

No i tu jest klopot. Bo ta zaraza raz wstala i chodzila pare godzin. Potem
sie wylozyla i nie chciala wstac. Jak odpoczela to "troche wstala". I dzis
rano znow pol godziny bez problemu.

Przypomnialem sobie za to jaki mam zasilacz. Otoc, ta dam!, Codegena 400W w
obudowie big tower. Wiec chyba pojade i kupie cos porzadnego - najwyzej
przyda sie w przyszlosci. No bo chyba dobrze celuje, ze taki duron z
radeonem 8500 i czterema urzadzeniami ide plus 3 wiatraki moze zmeczyc
codegena, nie?

X.