Re: Wybor monitora LCD-help.

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 10:55:27 MET DST

Użytkownik <bokuden_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Witam
> Wlasnie w tym sek,ze nie wiem.
> Stawiasz na Nec'a?Jaki model?Musi miec DVI oraz kabelek do tego.
> Naprawde odrzucasz Acera i Belinee?O.K.
> Pozdrawiam

Nie sugeruj się - każda pliszka swój ogonek chwali.
Nie jest tak, że tylko jedna firma robi dobry sprzęt - wszystkie jadą na
tych samych podzespołach... Najlepiej sam obejrzyj te monitory. Ważne są
także warunki gwarancji.

Ja mam Belineę 101740 i jak najbardziej ją polecam ;-). Do moich potrzeb
(tekst, DVD) jest znakomita.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/