Re: Wybor monotora LCD-help.

Autor: Thror (thror_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 09:16:23 MET DST

> Witam
> Stoje przed wyborem monitora LCD 17 cali.W zasadzie wybor moj obejmuje monitor
> Belinea lub Acer AL1721.Belinea ma matryce MVA,Acre TN=Film.Acre doklada jeszcze
> do tego kabel DVI(mam G550).
> Co radzicie wybrac?
> Ew. zostaje jeszcze Nec,ale tez bez kabla DVI,poza tym mam nienajlepsze opinie o
> tym sprzecie.

Twoje opinie są błędne.
Nec produkuje bardzo dobre LCD.
Ja kupiłem Neca 1760NX i nie żałuję.
Iiyama to także b. dobry wybór.

Żałuję natomiast, że wydałem kupe kasy na kabel DVI.
Jakoś nie widzę różnicy między DVI a DSUB.

> Nie wspominam o Neovo,to troche wyzsza polka.
> Pozdrawiam

Wyższa półka to imho nie Neovo a Eizo.

Poczytaj opisy i testy monitorów na www.benchmark.pl i www.tomshardware.com

Pozdrawiam.