Re: agp frequency

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 08:25:30 MET DST

Gzylo wrote:
> czesc.
>

> posiadam epox 8rda3+ i winfast a310td /geforce 5600/
> i mam 2 pytania odnosnie agp frequency
>
> z kad dowiedziec sie jake mam w tej chwili ustawione?
> /nie jetem pewien ale wydaje mi sie ze jest to 2x pci clk? czyli 66,
> czy mam racje??/

agp freq. 66MHz i na plytach nFroce2 jest ono zablokowane
na tej czestotliwosci. ustawienia FSB i mnoznika proca nie maja
na to wplywu .. i cale szczescie :).

> czy to pomoze mi zwiekszyc wydajnosc karty graficznej??

a chcesz ta czestotliwosc zwiekszyc ?... nie radze :).
Bezpiecznym marginesem zakladam ze moze byc kilka MHz,
przypuszczam ze w granicach +5MHz. A i to w plytach
ktore oczywisie umozliwiaja zmiane taktowania AGP.

Kiedys na starszej plycie podciagnalem do 73 ale przyrost wydajnosci
byl znikomy i zobaczylem pare nieplanowanych efektow wizualnych.
Zysk nie warty ryzyka, urzadzenia AGP jak i PCI nie sa podatne
na przetaktowania ich magistrali.

pozdr.
Przemek.