Re: Ge force 3 ti 450 - gówno jakich mało :-(

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 00:59:34 MET DST

> Zainstalowałem stery z CD, potem najnowsze detonetory, powtem detonatory
> polecane na stronie gainward.com. Nie pomaga.

No tak stare stery+stery z cd+najnowsze det.+det.gainwarda :-) nie sądzisz
ze troche tego za duzo, tam juz jest bajzel jak diobli.Zrob
format,zainstaluj sterowniki plyty chipsetu,potem grafiki i całej
reszty.powinno zadziałac tylko wszystko w odpowiedniej kolejnosci.A ten
zasilacz Feel czy Fila radze zmienić na Chiefteca,u mnie były non stop
problemy ze wszystkim,miałem z 5 roznych zasilaczy ale od momentu zakupu
Chiefteca wszystko jest git,a Gainward to doskonała karta.Zrob wszystko
pomalutku,pokolei i bedzie działać a samą karte jak jest nowa to wyciąg
jeszcze raz ze slotu i wsadz spowrotem czasem cos sobie siedzi na stykach i
czary.Moze jeszcze masz podkrecony komp magistrala czy pci ma za wysokie
taktowanie i cos sie wysypuje,włącz sobie agp4x w biosie jak jest itp.
Pozdrawiam