Re: Lekkie NTG- polskie hurtownie sprzetu PC/IT

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 23:34:55 MET DST

Użytkownik <czeslove> napisał
> po ostatnich zmianach w Action jestem załamany. Podzile sie refleksja w
> ubiegły piatek kupiełem monitor samsun SM172V LCD w cenie 1399zl netto,
> przedwczoraj miałem kupic nastepny był w cenie 1479zł netto pojechałem
dziś i
> zapłaciłem 1523.40 netto
_______________________________

To ze LCD drozeja to faktycznie zasluga spadajacej naszej waluty ale i
podnoszenia cen przez producentow
http://www.digitimes.com/NewsShow/Article.asp?datePublish=2003/09/30&pages=A
4&seq=14
zbliza sie koniec roku wiec pewnie producenci juz podnosza ceny by potem moc
obwiescic ( 5 % rabatu na komp Duron 1300+128Mb SDRAM + 20 GB HDD i monitor
Tusonic)
Z Hipermarketami juz sie nie wygra.Ci ludzie ktorzy potrzebowali kompa
kupili go dawno.Teraz czas przyszedl albo na unowoczesnianie albo na
zupelnych laikow ktorym pani z E-U-AIOCHANa ;) albo innego Rejala wcisnie
cos co ma procek Celeron 2,4 GHz!( panie,alez to szybki procesor -prawie
najszybszy),128 DDRAM i MX 440 na SDRAMach.No i cena jest wazna.2 dni temu
znajoma kupila kompa za 1830 zl (Athlon XP1700+256DDRAM,+40GB
HDD,+CDRW+monitor 17`` Liteon +MX 440) w jednym z hipermarketow.Konkurowac
nie mozna .Bo i pograc na takim kompie mozna,i filmy poogladac.A czy plyta
glowna to Mercury na 266A czy Assus na KT 600 to ja akurat nie obchodzi.

Co do szajsu sprzedawanego przez hurtownie to one po prostu dostosowuja sie
do runku.Tanio i duzo.Skonczyly sie czasy gdy najtansza plyta kosztowala 400
zl ( teraz za 160 zl mozna miec "cos" na KT 333).PAmieci ? a komu sie sni
Kingston czy OCZ lub Corsair po nocach ? dzieciom do lat 10 ? nieeeee
.Facetom ktorzy ciagle siedza "w sprzecie".Tylko ze ci faceci nie tworza
rynku,rynek to masy konsumentow.A masy nie zawsze musza byc " jasne" ;)
A ze masy u nas nie sa zasobne w kase _wiec kupuj RAM no name , monitory
Tusonica,Hivisiona.Rob obrot.
Na Mercedesa tez nie kazdego stac.

Blesso