Re: pewna sprawa - Pilon podczerwieni

Autor: Jacek S. (virgezlyadres_at_poczta.fm)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 23:34:45 MET DST

 "oizo" napisał :
> a wiec tak - mam Tuner TV Pixelview Play TV pro(taki chyba najtanszy)
> Posiadam w nim pilota - czujnik podłaczony jest do tunera.
>
> A teraz pytanie.czy jest jakis program ktory by np.po nacisnieciu przycisku
> "Power" na pilocie wyłaczał cały komputer.
> Taki zeby przechwytywał sygnały z pilota

Z całego tego Tunera TV został mi tylko ten pilot... bo i tylko on mi był potrzebny.
Aby uzyskać taki efekt ( i nie tylko - np. ja steruje całym AllPlayerem - świetna sprawa, jeśli chodzi o oglądanie Divx`ów ), o
który Tobie chodzi, zrobiłem sobie czujnik podczerwieni ( ten od Tunera chyba sie nie nadaje do tego celu ) podłączany do jednego z
COM`ów, wg schematu znalezionego gdzieś w sieci, nie pamiętam gdzie, ale pełno tego... O, np. tu jest to samo:
http://dioda1.w.interia.pl/io/schematy/12.html
do tego jeszcze programik Girder + plugin IgorPlug ( też znajdziesz na tej stronce ), troche cierpliwości przy konfiguracji
programiku ( do AllPlayera są gotowe skrypty, ja takiemu po prostu dopisałem mozliwość wyłączanie PC-ta, i z głowy ) i przypisaniu
odpowiednich funkcji do przycisków pilota i już... Poszperaj w tym kierunku, a pewno ci się uda coś takiego zrobić, bo schemat jest
dziecinnie prosty ( niewiele mam wspólnego z elektroniką, więc weim, co pisze;) ), a pożytek duży :)

--
.:.Jacek S.:.