Re: Radeon 9100-problem

" -->

Autor: <--Marcin B.--> (WYTNIJmarcin.9977_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 22:23:22 MET DST

W dniu 2003-09-29 21:09, Santana napisał(a):

>Witam
>Mam nową karte Hercules Radeon 9100 64Mb 128 bit i przy okazji mam tez
>problem :( Otóż są takie zakłucenia obrazu że dostaje dosłownie oczopląsu.
>Obraz drży i pływa. Instalowałem różne stery począwszy od dostarczonych wraz
>z kartą aż po najnowsze Catalysty (bodajże 3.7) Przeinstalowałem Winde
>(W98), zainstalowałem wszelkie service pack'i i inne pierdoły. Wymieniłem
>dwa razy zasilacz (obecnie 400W) Od czasu do czasu jak karta "zaskoczy" to
>obraz jest super, ale wolałbym aby tak było cały czas :) Stary Radeon 7000
> [...]
Miałem podobnie. Kupiłem tą kartę, zadowolony włożyłem do kompa a tu
jakieś zaklócenia (jak pamiętam chyba poziome linie). Im dłużej chodziła
tym ich było więcej. Wymontowałem, zaniosłem do serwisu. Tam wsadzili do
swojego kompa i obraz idealny. Poprosiłem o dłuższe jej włączenie i
obraz dalej idealny. Jak już zacząłem się pytać co w takim razie jest
nie tak z moim sprzętem (GB7VRXP + AthlonXP1600) to BARDZO MIŁY GOŚĆ w
serwisie stwierdził, że jeszcze włączy 3DMarka. Na moje szczęście na tym
teście komp się zawiesił. Nie wiem do tej pory czy była to wina karty
sądzę, że w tym wypadku jakiś innych śmieci bo przed ATI w tym kompie
była Vidia. Dzięki temu dostałem nową i ta chodzi super. Żadnych
zakłóceń, obraz jak żyleta.
Sądzę więc, że jest to wina karty. Może niektóre w nich są mniej odporne
na jakieś zakłócenia. Może to być spowodowane np. jakąś serią wadliwych
kondensatorów.

--
Pozdrawiam - Marcin B.