Re: Ge force 3 ti 450 - gówno jakich mało :-(

Autor: Mocniak (mocniak_at_tlen.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 21:50:13 MET DST

Witam :-)

| wszyscy mowia o tym aby ta karte podkrecic. mam osobiscie rowniez gainwarda
| ti/450
| czy moglby w zwiazku z tym ktos mi podpowiedziec na ile bezpiecznie zmienic
| taktowanie rdzenia i ramu oraz w jaki sposob to najlatwiej ustawic. i czy po
| takim czyms trace gwarancje??
| Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie rady

Może to nie będzie rada ale pytanie -> możesz dokładnie opisać twojego kompa i
stery na nim zawieszone? może coś ściągnę i zadziała ;)

Mi facet w serwisie mówił że moge podkręcić do połowy pomarańczowego pola w
expert toola. ale ja temu gościu już nie ufam :(

Dzięki za każdde info
Pozdrawiam
-::MocniaK::-
http://www.stacnet.prv.pl/ - TePsa to przeżytek