Re: A co się stanie, gdy wsadzę tu palec?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 21:44:45 MET DST

"PeKlesyk" <peklesyk_at_interia.pl> wrote:

> Po co? Po to, żeby nie uszkodzić jakiegoś elementu składającego
> sie na dość dobrze zabezpieczoną współczesna elektronikę
> codziennego użytku.

W pracy tez mam przewodzaca wtkladzine na biurku, tez mam opaske
uziemiajaca przypieta do nadgarska...

Jak to bywa czasem przyjdzie spalic kaprysna plyte albo dysk... kiedys
to wystrczyla zwykla zaplniczka piezoelektryczna... Teraz to czesto za
malo... mozna strzelac i strzelac (szczegolnei odporne sa dyski)... Za
to na palizator nie ma mocnych :]

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"