Re: nec 1760 nx wrazenia i pytania [dlugie]

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 17:32:19 MET DST

On Thu, 02 Oct 2003 08:08:13 +0200, Blesso wrote:

> ten monitor kosztuje 2300zl?
> powiedz mi jak wyglada sprawa z przechodzenia z jasnego "ekranu" na ciemny
> (np podczas wyswietlanego filmu)
> czy jasna poswiata zostaje jeszcze przez chwile ?
nie
robilem przed zakupem test nokia monitor test
i tam jest takze wlasnie specjalny tes polegajkacy na tym ze ekran
przechodzi z jasnego w ciemny i z powrotem
przechdzil praktycznie idealnie (tzn ja szarosci nie widzialem) wiec
zapewne w filmach bedzie tak samo :)
co do ceny dalem 2220
jakby nie piszczal to byl by idealny :)
kurde czemu ja tak mam ze slysze takie rzeczy az tak wyranie
pokazywalem ten efekt 3 osobom i tylko jedna uslyszala o co mi chodzi
i do tego mowila ze ledwo :(
raczej marne szasne by serwis dal sie przekonac bo obawiam sie ze to sie
miesci we wszystkich normach :)
najgorsze jest to ze testowalem ten monitor dwie godziny w sklepie
(czekalem az przyjdzie osoba z pieniazkami) ale nie wpadlem na to by go
przetestowac wylaczonego :)
poza tym moge powiedziec ze moj poprzedni monitor Hyunday mial nieco
wygodniejsze sterowanie OSD (pokretlo z przyciskiem) tu jakos srednio moge
sie przyzwyczaic
ale w sumie nie uzywa sie tego ciagle
tyle kolejnej czesci najswiezszych wiadomosci
pozdrawiam

--
JFK