Re: nec 1760 nx wrazenia i pytania [dlugie]

Autor: Kazimierz (kazik303303_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 10:21:48 MET DST

Użytkownik "JFK" <jfk_at_jfk.okg> napisał w wiadomości
> witam
> zgodnie z zapowiedziami zakupilem lcd
> wybor padl na nec 1760nx
[ciach]
> jak dotychczas znalazlem jedna wade ktora mnie osobiscie bardzo drazni
> a mianowicie moj model (czy wszystkie tak maja) w trybie wylaczonym (czyli
> jak tylko wylaczy lampy niezaleznie od tego czy wylacze go z poziomu
> softu czy nawet ym przyciskiem z boku obudowy) zaczyna piszczec dosc
> wyraznie bardzo wysokim przenikliwym dzwieekiem
> zdaje sobie sprawe ze wiekszosc osob nie uslyszy tego dzwieku
> ale kazdy kto potrafi uslyszec wlaczany telewizor wie o czym mowie

nie wiem czy Cie to pocieszy czy zmartwi ale moj egzemplarz nie ma takich
objawow, moze sluchu muzycznego nie mam ale jestem dosc wyczulony na p-cie
halasu (mam tylko jeden wolnoobrotowy wiatrak w PC - w zasilaczu)
wiec prawdopodobnie jest to jednak wada Twojego egzemplarza, ale czy
ewentualnie serwis/sprzedawca uzna Ci taka reklamacje to juz niestety Ci nie
pomoge...