Re: napi?cia

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 17:14:46 MET DST

KSX <k_strzelec_at_wytnijtoop.pl> wrote:

> w molex'ie ??

Chodzi Ci o to zlacze? Tak, np. tam.

> jśli mógłbyś pojaśnić w którym miejscu to mierzyc...

Nie wiem, trzaby sciagnac dokumentacje do procesora i sprawdzic na ktorych
nozkach jest napiecie zasilajace.

> to nie jest dobry zasilacz. to jest codegen

Nie znam sie na zasilaczach :) . Dla mnie albo sie psuje, albo nie i tyle.
Ja mam taki co sie nie psuje.

Nie bralbym do siebie tak bardzo tych napiec, jesli komp chodzi dobrze to
nie ma sie czym martwic (wiem, wiem spadek napiecia moze swiadczyc o koncu
zasilacza, ale jesli ma pasc to padnie).

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku