Re: karta z TV OUT

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 17:09:10 MET DST

amorek <amorek78_at_op.pl> wrote:

> no probowalem przez antenowy i nic
> z karty mam mam wyjscie jakies takie dziwne i do tego przejsciowke ze
> wychodzi jeden kabelek, koncowka ma w sordku tylko dziurke

To co tam masz to gniazdo SVideo (ale nie jestem do konca przekonany czy
rzeczywiscie tak ono wyglada). Z tego mozna otrzymac wysokiej jakosci obraz.
Ty masz przejsciowke z tego czegos na composite video.
Dobrze robisz ze podlaczasz to przez eurozlacze, tylko musi to byc
odpowiednie eurozlacze, bo w euro jest i video-in i video-out, audio-in,
itp. . Poczytaj w instrukcji tv czy program 0 to av (zwykle tak, ale np. u
mnie to jest program nr 100 (albo 0, jak kto woli)).

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku