Re: Jaka seria AMD sie najlepiej podkreca

Autor: Czaszek (czaszek_at_NOSPAMwasko.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 10:09:39 MET DST

> i wszystkim co odpowiedzieli rowniez...
> naprawde duzo sie dowiedzialem
> myslalem, ze sie pytam profesjonalistow
> a zapytalem "pro...fesjonalistow"
> juz wiecej tego nie zrobie
> szkoda pisania i marnowania czasu

Ej, wyluzuj. Mam dokładnie taki sam problem jak Ty , jak dowiem sie czegoś
konkretnego to napisze.

Jedno jest pewne. Lepszy wydajnościowo jest kręcony athlon 1700 na 2200 niż
kupny 2200.
co do kręcenia to wydaje mi sie że jeszcze nie trzeba kręcić tych procków,
( przynajmniej ja nie musze) ale skoro zainwestowałem w płyte z NF2 i
pamięci na 333 to chyba chce zobaczyć ile moge z niego wyciągnąć. mam teraz
1700 ale w technologii 0,18u i niestety wiesza mi płyte przy próbie kręcenia
chociaż o 5 mhz