problem ze streamerem HP SureStore Tape 2000i SCSI

Autor: MK (kosmo3d_at_poczta.fm)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 10:04:57 MET DST

Witam
A wiec sprawa wyglada tak. Po wlozeniu tasmy do w/w napedu urzadzonko
troszke nia zamieli i wywala z powrotem.
Oczywiscie czyszczenie sie odbylo specjalna tasiemka:)
Czy jest mi ktos w stanie odpowiedziec czy to uszkodzenie wymagajace
specjalistycznego serwisu?
Aha, czy kotos ma moze manual do tego i moglby sie nim podzielic?
Bo nie mam pewnosci czy jumpery SCSI mam dobrze ustawione.
Moze tu tkwi przyczyna?

Pozdrawiam