Jakie kable?

Autor: tomasz jakubowski (seps25_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 21:08:03 MET DST

Kupiłek niedawno komputer z kartą graficzna ATI 9200 64 MB(z wyjściem na dwa
monitory) oraz kartę Pixel View (tv/fm). Zamówiłem te właśnie komponenty,
ponieważ chciałem zgrywać z TV,satelity oraz video na twardziela. Moje
pytanie dotyczy konfiguracji.Jak połączyć tv z komputerem (jakim kablem)?
Chciałbym zarówno wykorzystać tv do oglądania filmów z komputera oraz
nagrywania na kasety video.W TV mam wyjścia:2 euro, chincze oraz s-video.

Pozdrawiam