Re: szybkosc na athlonie 2000xp jest niepoprawna. pomozcie

Autor: Remigiusz Kostuch (remolek_at_wp.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 21:04:21 MET DST

> troche latwo powiedziec. ja nie mam zielonego pojecia o oktualizacji biosu

Na początku odwiedź tą stronę:
http://www.ecs.com.tw/download/dw_list.asp?submenu_id=26&function_id=4
wybierz swoja płytę.
Bardzo ważne musisz odnaleźć na płycie naklejke lub napis mówiący jaki jest
revision płyty. Z tego co widziałem to może być 1.0 albo 1.1.

Jeśli masz dalsze pytania wal na priv. Ale wszystko jest opisane na stronce.