Re: Czyszczenie wewnatrz

Autor: Grendel (niepotrzebujesz_at_bo.to.usenet)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 18:53:01 MET DST

On Wed, 1 Oct 2003 18:47:33 +0200, Mariusz wrote:

> witam
>
> Mam do wyczysczenia 20 komputerow z kurzu itp wewnatrz.
> W jaki sposob radzicie sobie z tym problem, czyscicie sprezonym powietrzem?

etam....

kup sobie 2 pędzle - jeden może być zwykły - malarski, nie za miękki - do
czyszczenia obudowy i innych wytrzymalszych powierzchni. Drugi pędzel
nalepiej zakosić dziewczynie albo żonie (zanim zdąży go użyć, oczywiście) -
delikatny pędzelek do nanoszenia pudru - ma tak miękkie włosie, że nie
uszkodzi delikatnych elementów. Czyszczę tym sporo kompów - 2 pędzle
najnormalniej wystarczają - sprężone powietrze może się i przyda do jakichś
zakamarków, ale szczerze mówiąc, to jest wyrzucanie pieniędzy w błoto.

--
Grendel