Re: Przyrost predkosci w HDD z duzym cachem?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 12:16:58 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> Takie porownanie jest bardzo malo obiektywne :P

W ogóle nie jest obiektywne :) To czysty subiektywizm odczuć.

> Powwnujesz dyski z roznych epok o roznej gestosci zapisu :|

Ja wiem, czy z tak różnych epok? Od chwili gdy kupowałem do firmy jednego z
ostatnich Maxtorów z tej serii minęły niecałe 4 miesiące gdy pojawił się już
ten Caviar.

P.S.
Mam kilka Caviarów z serii BB z 2 MB cache. W porównaniu do tego z 8 MB
cache różnica w wydajności jest wyraźnie odczuwalna. Nie bez powodu system
zainstalowałem na tym szybszym.

--
Pozdrawiam,
Sniper