jaki mozliwy najwiekszy hdd w 6590?

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 12:27:51 MET DST

skonczylo sie miejsce na dyskach, a mam jeszcze 2 wolne zlacza sata. problem
w tym, ze nigdzie nie moge wyczytac jaki najwiekszy dysk moge podlaczyc do
mojej ms-6590 kt400a + VT8235. przejrzalem juz instrukcje i opisy do
plyty/chipsetu/mostka poludniowego i jakos nie widze.

czy ktos moglby poratowac informacja? gdzie mi sie o uszy obilo, ze
ograniczenie jest na 160gb, ale nie wiem czy to potwierdzona wiadomosc

tbg