WOL dla linuxa

Autor: Dariusz Rakowski (darekzp_at_hot.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 10:21:13 MET DST

Witam i pozdrawiam wszystkich czytelników

Mam pytanko dotyczące Wake On Lan
więc mam kłopot z obudzeniem kompa linuxowego
za pomocą sieci - sporo na ten temat czytałem
ale jakoś nie znalazłem odpowiedzi na swój problem
problem:
1. Komputer z systemem linux slackware , płyta główna BX
abit BE-6 II (bios ustawiony dla WOL), karta sieciowa 3com905 na LAN , kabel
do WOL zainstalowany.
to taki mały serwerek z dwiema katrami sieciowymi druga karta to jakis
realtec
na WAN więc na nią nie wysyłam rozkazu włączenia.
2. karta sieciowa przygotowana do pracy w WOL
(sprawdziłem to w setupie karty - takim dosotym programikiem)
3. po wyłączeniu linuxa komendą np. halt przetają się świecić
wszystkie diody na kartach sieciowych a chyba powinna chociaz jedna
się świecić
4. Budzić ten komputer chce ze zwykłego komputerka windowsowego
i co bym nie wysłał to(jakoweś magic pocket) i tak nie włącza się

Czy może ktoś z szanownyh grupowiczów ma juz ten kłopot za
sobą i może mi coś przybliżych , pomóc

z góry dzieki za każdą uwagę

Informatyk Starostwa Powiatowego w Piszu
                     Dariusz Rakowski
             darekzp_at_hot.pl & gg:652694