Re: problem z formatowaniem

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' (roger7_at_SPAM.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 09:32:22 MET DST

> no wiem - teraz czaje o co biega, dzięki...
>
> a ten program który mi poleciłes (Ranish) to kiedy uruchomić?

Chyba dalej nie czaisz...
Teraz już nie musisz uruchamiać Ranish skoro twoim celem
nie jest sformatowanie partycji, a zainstalowanie windows 2000.
Instalator Windows 2000 umożliwia podzielenie i sformatowanie dysku,
więc w czasie instalacji będziesz mógł to zrobić (zobaczysz taką opcję zaraz
po zaakcepotowaniu treści licencji)

--
Roger