Re: Dyski twarde - problem z prawidlowym rozpoznaniem?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 07:39:06 MET DST

"Michal Kawecki" <k_at_o2.pl> wrote
> >> BTW która wersja?
> > 2.40
> Toż to staroć z 2001 roku ;-).

Ano wiem, ale nie widzialem nowszej:( Jest 2.42, ale chyba niestabilna i
faktycznie czasem mi cuda pokazywala, wiec olalem.

> To było żartem... podeślij mi z ciekawości zrzut informacji o partycjach
> na priva. Użyj PartInfo ftp://terabyteunlimited.com/PARTINFO.ZIP.

Oki, poleci wieczorkiem, z domu.

> Ranish porównuje informacje z tabeli partycji z informacjami zapisanymi
> w bootsektorze analizowanej partycji. Gdzieś musi zachodzić rozbieżność.
> Użyj może nowszej wersji do założenia partycji...

Kurcze, kilka misieicy temu nie bylo jakis specjalnie nowych wersji,
myslalem ze juz
przestali supportowac soft... W takim razie sprawdze jeszcze raz.

Pozdrawiam,
Janusz