Re: Czy ten dysk jest uszkodzony?

Autor: BoloBajerolo (tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 22:44:51 MET DST

Ech... zapomniałem dodać, że najchętniej napisałbym maila bezpośrednio do producenta, coby wszystkie wątpliwości raz na zawsze rozwiać. Ale niestety u mnie słabo z angielskim :(
BTW: jaką temperaturę osiągają wasze dyski? Bo mój o którym napisałem wyżej, teraz ma 43 stopni, pracuje naprawdę długo, choć latem dochodziła do 50 (przynajmniej tak twierdził Active SMART) a w notce katalogowej tego dysku max. dopuszczalna to 60