Re: stara karta muzyczna

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 21:31:59 MET DST

> Bo co - lepiej okradać, prawda? Można sobie zawsze od kolegi przegrać, no
> nie? Po co kupować!

hmmm, jakby na to nie patrzeć to chyba młodzież (np: ja) która ma marne
kieszonkowe musiałaby zbierać ruski rok na głupiego Windows'a, a po co? żeby
sobie w Pasjansa pograć, bo przecierz nie wolno mieć piratów... człowieku,
nie twierdze, że to (piractwo) jest wporządku (wiem nawet, że nie jest) ale
to psuchodel chcieć za system 500zł, nie mówiąc o Office albo jakiś grach...
a poza tym, spora część osób w Polsce miała np: GTA: VC na pół roku przed
premierą (pojawiło się u piratów w lutym, chyba, a do sklepów weszło w
połowie sierpnia). Znam faceta który ma wszysko na kompie legalne z tym, że
on ma bardzo dobrze prosperującą firmę komputerową...

--
Pozdrawiam, marcus075
ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl