Re: Czy ten dysk jest uszkodzony?

Autor: Szymon (templer_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 21:37:13 MET DST

>Prosiłbym o opinie/wypowiedzi posiadaczy takich samych dysków.

No wlasnie... mam podobny model (7200.7, 2MB cache, 80GB) i dysk co jakis
czas wydaje dzwiek jakby pracowal (tzn. odczytywal/zapisywal cos). Dziwne
jest to, ze nie zapala sie dioda aktywnosci dysku. Zupelnie nie wiem co jest
grane. Scandiski nie wykrywaja bledow...w tle nie dziala zadny program,
ktory by cos robil z dyskiem (poza tym jakby cos sie z nim dzialo, to diodka
by to pokazala). Dziwna sprawa. Czyzby to oznaczlo, ze dysk konczy zywot ?

Pozdrawiam
Szymon