Kompresja bz2

Autor: BraNieK (braniek_at_konto.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 18:43:40 MET DST

Witam..
Chyba troszke pytanie nie na grupe ale nie moglem znalezc odpowiednej grupy
gdzie moglbym zadac pytanko. W koncu troche dotyczy to peceta :) Posiadam
program do kompresji bz2 pod DOS bzip2w32.exe Kompresuje ladnie ale jest
problem tego typu ze prog nie zagniezdza sie w podkatalogi trzeba mu podac
katalog w ktorym sa pliki i wtedy kompresuje. Niestety ja potrzebuje program
ktory skompresuje mi w bz2 pliki z okolo 10000 tys katalogow.Kazdy plik musi
zostac skompresowany oddzielnie. Szukalem juz wszedzie probowalem roznych
programow niestety bez skutku. Konicznie musi byc to kompresja bz2 wiec inne
odpadaja. Jezeli ktos z was posiada jakies namiary na tego typu pakera
bardzo byl bym wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam