Problem z Intel PIII 800 i Abit SA6R help !!

Autor: leszal (leszal_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 18:46:19 MET DST

Witam,

mam "mały" problem: komputer przestał mi bez powodu działać. Nie uruchamia
sie, nawet nie włącza sie monitor i nic nie piszczy głośniczek. Doszedłem
juz że jest to wina procesora lub płyty - i teraz najciekawsze:

Udało mi sie znaleść inny komputer z PIII 800. Przełozyłem do niego swój
procesor i okazało się ze działa. No to przełożyłem tamten procesor do
swojej płyty i TEŻ DZIAŁA. A mój działac u mnie nie chce.

W czym moze być problem ??

pozdr.

GG:34800