Re: tendecje cenowe

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 23:24:13 MET DST

JFK wrote:

> nie mam w tej chwili kasy ale bede mial na poczatku pazdziernika
> kupowac szybko od razu czy meczyc sie jeszcze dwa miechy ze zlomem w imie
> kupowania po normalnych cenach? prosze poradzcie bo mam minimalna ilosc
> pieniedzy

zachowaj swoje pieniadze jeszcze dwa lata :D

za ta sama wartosc pieniazkow mozna nabywac coraz bardziej wydajny
sprzet komputerowy, wraz z uplywem czasu; po prostu w komputerach rosnie
wartosc nabywcza takiego pieniazka;

myslac tymi kategoriami, np. 5kPLN ktore w 1996 roku starczalo na
PentiumMMX lub slabszy, to dzisiaj spokojnie wystarczy na szybki
procesor AMD i duzo RAMu;

pozdrawiam;
adas;