tendecje cenowe

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 22:10:22 MET DST

hejka
przeszukalem cale archwiwum i juz wiem ze najtaniej
jest w wakacje potem od wrzesnia ceny powli ida w gore
a potem jest boom bo fimry musza upchnac wszystko przed podatkiem
i ludzie kupuja na swieta
ale nigdzie sie nie doszukalem kiedy ten drastyczny skok sie zaczyna
nie mam w tej chwili kasy ale bede mial na poczatku pazdziernika
kupowac szybko od razu czy meczyc sie jeszcze dwa miechy ze zlomem w imie
kupowania po normalnych cenach? prosze poradzcie bo mam minimalna ilosc
pieniedzy
pozdrawiam

--
JFK