Re: To co zawsze - Avermedia, wdm, xp i urwanie glowy

Autor: Redrum (mimichal_at_tlen.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 23:05:36 MET DST

W artykule <9_0db.135118$hd6.1532675_at_news.chello.at> ms napisal(a):

> Sytuacja zawsze jest nastepujaca. Sterowniki instaluja sie
> prawidlowo. Instaluja sie "AVerMedia, AverTv WDM Audio Capture", "AVerMedia,
> AverTv WDM Crossbar", "AVerMedia, AverTv WDM TvTuner" i "AVerMedia, AverTv
> WDM Video Capture". Przy wszystkich tych pozycjach poza Audio Capture widac,
> ze sa kopiowane jakies pliki do systemu operacyjnego i pracuja one w sposob
> prawidlowy. Po wejsciu w panelu sterowania/menedzerze urzadzen do
> "AVerMedia, AverTv WDM Audio Capture" widac komunikat "Brak zainstalowanych
> sterownikow tego urzadzenia". Pozostale pozycje sa OK.

  Z moich obserwacji wynika, że niektóre sterowniki WDM tak mają. Osobiście
w tej chwili zainstalowane mam sterowniki z http://btwincap.sourceforge.net
i identyczny komunikat w menadżerze urządzeń, a mimo to jak przed chiwlą
sprawdziłem mogę zrzucać bez problemów z dźwiękiem (Virtual VCR).

> Skutek jest taki, ze na ekranie komputera korzystajac z oryginalnego
> oprogramowania Aver-a moge ogladac telewizje bez problemu (dzwiek i obraz
> OK), natomiast przy probach zrzutu obrazu do pliku, obraz zrzucany jest
> prawidlowo, natomiast brakuje dzwieku.

  1. Sprawdzić w mikserze źródło nagrywania
  2. Sprawdzić czy podczas nagrywania nie jest wyciszany Line In

  Najbardziej trywialne ale często się o tym zapomina :)

> Czy moze problem polegac na tym, ze na IRQ11 mam USB, sterownik
> audio plyty glownej, avermedia audio i video capture oraz karte sieciowa
> (czyli w sumie 5 roznych urzadzen)?

  Może ale nie musi - ogólnie wiadomo, że karty TV nie lubią dzielić
przerwań więc jeśli masz ochotę możesz nią trochę pożonglować w slotach.

Budka telefoniczna zbliżała się, kiedy próbowałem zjechać jej z drogi
uderzyła w mój przód.
------------------------------------ Pozdrawiam Michał	gg: 2742301 ---