DFI AD77 Infinity a SPDIF

Autor: Wojtek Michalski (halski_at_one.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 17:14:40 MET DST

Witam!

Posiadam płytę DFI AD77 Infinity (wersja Pro), której zintegrowana karta
muzyczna posiada złącze S/PDIF in-out w postaci 5 pinów: AVDD5, N.C.,
SPDIF-out, Gnd, SPDIF-in. Niestety w zestawie nie dają śledzia z
wyprowadzeniem. Znalazłem coś takiego jak Asus SPDIF Card (podoba mi się, bo
ma jednocześnie we/wy optyczne, na czym mi zależy):
http://sklep.benchmark.pl/pelny_5231.html.

Niestety nikt mi nie potrafi powiedzieć, czy takie rozwiązanie będzie
pasowało do mojej płyty (nie mogłem znaleźć wyprowadzeń tej Asus Card). Chcę
za pomocą tego złącza połączyć kablem optycznym stacjonarny DVD z kartą
dźwiękową na mojej płycie głównej i bezpośrednio przegrywać muzykę z płyt
DVD do komputera. Czy jest to możliwe za pomocą tego rozwiązanie co sobie
umyśliłem?

Jeśli tak, to może ktoś wie gdzie we Wrocławiu można zamówić takie cudo.

--
S pozdravem,
Wojtek Michalski | halski [at] kolej.one.pl