Re: karta z TV OUT

Autor: amorek (amorek78_at_op.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 17:20:04 MET DST

> Jakiego programu, telewizyjnego? Sygnal z karty jest zazwyczaj przesylany
> przez tzw. chincha (composite video), a nie przez kabel antenowy (wysoka
> czestotliwosc). W tv przelacz sie na sygnal zewnetrzny. Wczesniej sprawdz
> (badz pewny) ze karta rzeczywiscie wysyla tam cos (ale jak ustawisz
> telewizor to powinienes zobaczyc).

no probowalem przez antenowy i nic
z karty mam mam wyjscie jakies takie dziwne i do tego przejsciowke ze
wychodzi jeden kabelek, koncowka ma w sordku tylko dziurke

prubowalem przez euro zlacze (czy jak sie to tam nazywa) i zniego wychodza 2
kable (to chyba chinch) i jeden kabelek do ktorego podlaczylem kabelek od
karty
no i wlaczylem telewizor
nie ma tu AV niestety ale jak wlacze program 0 to tak jakby bylo AV ale jest
tylko czarny ekran

no poprubuje moze na innym TV
tylko ze ten kabel euro jest troche krotki
jaki kabel mozna zastosowac jako przedluzacz?