Re: Zasilacz--czy zesputy ?!

Autor: Sebastian (rayos_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 15:06:27 MET DST

hehe wiedzialem ,ze jakas sie ten text pokaze,ale niestety nie zdarzylem
wyslac kolejnego posta,bo mi sie komp wylaczyl :P

Konfiguracja :
Msi k4tv
Athlon XP2000 0.13
512 ddram 333
Gf2 mx400
Hdd 40GB Seagate
cdrom Samsung
sieciowka realtec
monitor 17 samtron

Problem pojawil sie po wymianie starszej plyty glownej,proca i
pamieci.Wczesniej dzialalo Oki
Zasilacz Megabajt 300W probowałem już z róznymi i ciagle ten sam efekt co
wczesniej(codemaster odpada całkowicie). Po dolozeniu modemu komputer wogole
nie chce "zaskoczyc".
Teraz tylko czy ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego sie tak dzieje,i dlaczego
po pewnym czasie udaje sie go wlaczyc-a nie odrazu!

RAYos