Re: Jakość wentylatora na bartonie 2500

Autor: Jeffrey (spass_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 14:18:22 MET DST

> Mam Bartona 2500+ w wersji BOX i tak sie zastanawiam czy radiator z
> wiatrakiem z tej wersji był w jakichś testach już zestawiany i
porównywany z
> innymi wiatakami procesorowymi w zakresie wydajności chłodzenia,
ciszy i
> regulacji obrotów w zależności od obrotów. Mój którego zachwilę będę
> zmieniał zaiwania na 3000 obrotów utrzymując temperaturę w zakresie
57 - 63
> oC i do najcichszych nie należy.
> Po wymianie zasilacza na cichszy jest on obecnie najgłośniejszym
elementem.

> [...]

cos masz z odprowadzaniem ciepła chyba
ja mam tez bartona 2500 i bez obciazenia procek ma 43st. a przy
dlugotrwlym obciazeniu ok 48 st
zamontowany zwalniacz do wiatraka na temperature
napisz jaką masz temperature w obudowie w u mnie jest o 10st. nizsza
od procka
musze dodac ze mam wiatrak w obudowie z góry tez podłączony do
regulatora temperaturowego
Jeffrey