Re: Konfiguracja - czy jest OK?

Autor: Seba (zybek_0_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 09:54:35 MET DST

> Karta Grafiki: (czekam na propozycje) Radeon 9100 herkules 3d prophet 64
mb
> DVI +TV-out 128bit
karta spoko - polecam jednak "blizniaka", lecz firmy Sapphire - ok. 100 PLN
mniej a tez 128-bit :)

> PS: Glownym problemem bylo podjecie decyzji czy nowy komp. bedzie posiadal
> procesor AMD czy Intela. Zdecydowalem sie na AMD (czy dobrze?) - pojawil
> sie problem plyty glownej - okazalo sie ze z AMD (gdzies przeczytalem)
> najlepiej wspolpracuja plyty glowne z chipsetem nForce (wybralem Epox -
> chyba dobrze?). Teraz tylko zostaje dopasowac graficzna karte -
zastanawiam
> sie czy z plyta na chipsecie nvidii lepiej bedzie wspolpracowac geforce
czy
> radeon... ech, z obecnym komputerem nie mam zadnych problemow choc jest
> [...]

Intel vs AMD - odwieczne pytanie. Jezeli preferujesz wieksza stabilnosc,
wieksza niezawodnosc, wieksza kompatybilnosc oprogramowania, wieksza
wydajnosc oraz wysoka cene (:P) to polecam Intela. W przeciwnym wypadku AMD.
Grafika do nForca2 - nie ma roznicy czy ATI czy nVidia. To i to dobrze
dziala na tej platformie.