Re: duzy problem

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 18:07:57 MET DST

Użytkownik "Wojtek Urban" <urbanwojtek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Coz, sytuacje mam podbramkowa. Wyglada to tak:
>
> 1) mam laptopa Toshibe,

OT. W Toshibe przeinstalowanie OS grozi
utrata gwarancji.

> 11) niestety gdy wloze do stacji CD z WIN98 i wpisze Setup, na ekranie
> pojawia sie komunikat, ze potrzebna jest partycja rozruchowa MS-DOS
poniewaz
> dysk twardy nie jest postaci FAT32, tylko NTFS.
>
> Zupelnie nie wiem co dalej zrobic.

Napisze moze ciut zlosliwie, na tym sie trzeba znac.
Ale powazniej.
WinXP zostal zainstalowany na NTFS, Win98 na NTFS
Pan nie zainstaluje, pozostaja dwa wyjscia:
- utworzyc fartycje FAT32 i na niej zainstalowac Windows (oczywiscie
  oznacza to utrate wszystkich danych na dysku)
- zainstalowac WinXP/2000 i uratowac dane na dysku.

>Najlepiej wrocilbym do WIN XP, tylko ze
> teraz to jest niemozliwe, poniewaz polecenie win z dyskietki startowej
(tej
> utworzonej w WIN XP) nie dziala.

Instalacja XP to juz zupelnie inna bajka, zwlaszcza z lini polece.
Aby w tej chwili odzyskac XP musisz miec
plyte instalacyjna i wystartowac kompa z tej plyty.
Wszelkie inne proby, majac na uwadze Pana znajomosc
rzeczy, spelzna na niczym.

Przy okazji.
Jest spora szansa ze nie postawisz Win98 na
Toshibie.

pozdrawiam
Adams