Abit BE6 - kondensatory - naprawa

Autor: Olekk (aleksander.kolodziejczyk_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 10:10:27 MET DST

Cześć,
mam Abita BE6 (już ponad 3 lata). Wygląda na to że padła mi płyta ( po
włączeniu słyszę tylko sygnał dźwiękowy z płyty, inne podzespoły
sprawdziłem). Wyczytałem na grupie że często padają kondensatory na tej
płycie.

Przyglądam się kondensatorom na płycie i z wyglądu są bez zastrzeżeń (nie
napuchnięte itp.). Czy mam teraz jak leci wymienić kilkanaście kondensatorów
z tej płyty ? Chyba nie da się ich sprawdzić bez wylutowania ? A może któreś
z tych kondensatorów powinienem wymienić w pierwszej kolejności i sprawdzić
?

Pozdrawiam,
Olek Kołodziejczyk