Wyciszyc karte graficzna

Autor: Politan (politan_at_tlen.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 10:09:37 MET DST

Witam,
Posiadam Radeona 9100 i troche mnie drazni odglos pracujacego na niej
wiatraczka.
Zastanawia mnie, czy sam radiator by nie wystarczyl (mam takiego od celerona
466 ze zdemontowanym wiatrakiem). Czy ktos probowal podobnego rozwiazania,
jak przymocowac ten radiator? Myslalem posmarowac pasta i zalozyc opaske z
kilku gumek. Jeszcze pozostaje usuniecie starego radiatora, ale to juz w
archiwum znalazlem: "metoda na goraco" i "metoda w zamrazarce", ktora
bardziej polecacie?

Pozdrawiam
Leszek