Re: bios-zawieszka?

Autor: Baki (bmaciejew_at_onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 01:13:03 MET DST

> uwaga, bo teraz nie chce was powalic glupim pytaniem, ale czy firma
a-trend
> to to samo co amibios? na biosie a-tendu mam nalepke amibiosu i to jednak
> amibios sie laduje. wiec jak to jest?bo ja juz nic nie wiem?
> (tak to jest jak sie kilka dobrych lat robi na sprawdzonym "award" na
dodatek
> jest sie beznadziejną lamą w komputerach ;-))

Bo BIOS są albo Amibiosa albo Awarda. Firma łyty nie ma tu nic do rzeczy
BIOS musi być zgodny z płytą ale ani A-trend ani żadna inna firma
produkująca płyty nie produkuje biosów przynajmniej według mojej wiedzy.
Przecież jeśli jej nie zaprogramujesz to kość BIOSu nadaję się do każdej
płyty oczywiście jest różnica tylko między Awardem a Amibiosem.

Baki