klawiatura

Autor: oisac (oisac_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 18:15:48 MET DST

Witam!
Mam zainstalowany system Win98 i chcialbym skorzystac z programu dosowego. Tu
pojawia sie problem poniewaz klawiatura zle dziala podczas wlaczonego trybu
MS-DOS czy nawet przy korzystaniu z programow dzialajacych pod DOS-em ale
uruchamianych z poziomu Win98. To zle dzialanie polega na tym ze
sa "pozamieniane" znaczenie klawiszy. Jedynym rozwiazaniem programowym ktore
przynosi skutek to uruchamianie wiersza polecen trybu awaryjnego wtedy
klawiatura dziala poprawnie. Klawiatura dziala dobrze rowniez z programami
pod Windows gdzie mam wybrany jezyk polski (programisty). Posiadam
standardowa klawiature Win98. Pisze na te grupe poniewaz nie jestem pewien
czy to jest problem sprzetowy czy programowy.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.