Re: promo z Mediamarktu

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 16:51:02 MET DST

Piotr Kania wrote:

> Uwazaj na promo w MM bo sie okaze ze pojdziesz i niczego nie kupisz. W
> ostatnia sobote skuszony DVD Panasonica s35 za 499zl poszedlem tam tylko
> po to zeby sie okazalo ze nie ma ani jednego. Obsluga twierdzila ze
> zostaly sprzedane (ciekawe bo bylem 4 przy stoisku zaraz po otwarciu i
> nikt niczego nie dostal) a poza tym inwigilacja kas pokazala ze nikt nie
> wyszedl z tym dvd.
> Tak wiec uwazaj na 'promocyjne' oferty MM.

w krajach bardziej cywilizowanych (niemcy na przykald) takie promocje sa juz
zakazane, towar ktory jest w ulotce reklamowej musi byc w duzych ilosciach w sklepie
- jak to jest dokladnie rozwiazane nie wiem, ale napewno nie zdarza sie jak w
polskich marketach ze towar 5 minut po otwarciu jest juz wykupiony