Re: promo z Mediamarktu

Autor: Piotr Kania (piotr_kania_at_nozpam.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 14:24:55 MET DST

frutish wrote:

> jest super promocja
> Wyczytałem w gazetce reklamowej wydanej z okazji urodzin Krakowskiego oddziału
> i mam zapytanie zanim udam się zakupić komputer.
> Czy komputer bez karty graficznej to komputer to już tylko części komputerowe.
> Bo w gazetce napisano "Komputer, wolny slot AGP" czy komp zadziała ?
> Hm, takie moje dywagacje
> frutish

Uwazaj na promo w MM bo sie okaze ze pojdziesz i niczego nie kupisz. W
ostatnia sobote skuszony DVD Panasonica s35 za 499zl poszedlem tam tylko
po to zeby sie okazalo ze nie ma ani jednego. Obsluga twierdzila ze
zostaly sprzedane (ciekawe bo bylem 4 przy stoisku zaraz po otwarciu i
nikt niczego nie dostal) a poza tym inwigilacja kas pokazala ze nikt nie
wyszedl z tym dvd.
Tak wiec uwazaj na 'promocyjne' oferty MM.

pozdro,
/pk